niedziela, 15 lutego 2015

Która?

Halo, halo

jak się macie? końcówka zimy zawsze daje się we znaki, ale spokojnie już z górki...już za chwilę, za momencik....
Mnie nadal pochłania praca przy jednym zleceniu, mam nadzieję, że niedługo będę mogła pokazać Wam parę fotek. 

Ostatnio powstały do gabinetu (tak, tak jest to gabinet) dwie witrynki. Lekkie, ludwikowskie. Jedna w wersji kremowej, druga w kolorze szaro-kremowym. Oceńcie sami. Która bardziej przypadła Wam do gustu? Nie udało się niestety zrobić żadnej aranżacji, witrynki są więc sauté :)














Serdeczności!!!:)

 



13 komentarzy:

  1. Witaj, - jedna i druga witryna jest śliczna - bardzo mi się podobają i obie mogłabym mieć w swoim domu - pozdrawiam Malwinko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace są piękne, zdobienia podkreślone, kolorystyka świetna. Mnie dodatkowo zauroczył konik, jest słodki.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężki wybór, bo obie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są po prostu CUDNE! Powoli przekonuję się do szarości. Zawsze kochałam biel i krem, ale ta szarość taka ciepła...Piękne są. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczne....Obie mi się podobają....Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudny wybór bo obydwie cudne, jednak ta z szarością chyba jakby nieco bardziej... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne obie,tę pierwszą mam wybarwioną na ciemny brąz i tak ładnie odnowioną ,że szkoda mi pomalować,ale gdyby była dębowa bez wahania poszła bym w Twoje ślady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż trudno się decydować, która bardziej przypadła mi do gustu! Każda ma w sobie to "coś":) Piękne! Spisałaś się na medal:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza-ach te szarości:))))) a druga ma piękny kształt-obie cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie cudne Malwinka! Zwłaszcza ta pierwsza jest bliska memu sercu:-)
    Podobna tez wypatrzyłam juz na aukcji, ale troche jeszcze musi poczekać. Niestety...

    Ściskam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie przepiękne.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne wykończenie tych kredensów, jak dla mnie numer dwa jest faworytem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugi kredens bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń