niedziela, 11 października 2015

Krzesła Ludwik

Halo, halo!

Pojechaliśmy nad morze po zdrowie - wróciliśmy chorzy....No ba, takie życie! jak mawiał kolega "raz na wozie, raz w nawozie". Mam nadzieję, że szybko się od choróbska uwolnimy, bo planów i pomysłów cała głowa:)

Jeszcze przed wyjazdem obiecałam, że pokażę Wam krzesła. Krzesła nie byle jakie, krzesła w klimacie starej Francji.....a tak lubię najbardziej:)









Szkoda, że nie zrobiłam zdjęć "przed"- jak zwykle zresztą- bo były w całkowitej rozsypce! musieliśmy posklejać, pozbijać, brakowało sprężyn, gąbki do wywalenia.....trudno sobie to wyobrazić patrząc na nie teraz.

Oba trafiają do Centrum Wspierania Rozwoju Neuro Therapy  w Toruniu. Już Wam o tym wspominałam, ale napiszę jeszcze raz, że jest to miejsce inne niż wszystkie:)

Do usłyszenia!


Serdeczności!!!

9 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę....Krzesła super...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzesła świetne, szkoda że nie masz zdjęć przed. Życzę zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne krzesło ;) Życzę zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne krzesła i piękny kolor tapicerki - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne krzesła, mogłabym takie mieć, jednak zastanawiam się nad kupnem krzeseł przezroczystych z poliwęglanu, które idealnie pasowałyby do każdego wnętrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo eleganckie krzesło, kocham taki paryski szyk! W moim apartamencie znajdują się podobne krzesła drewniane tapicerowane do jadalni, które służą mi już trzeci rok. Zdecydowałam się zainwestować w produkty najwyższej jakości, dzięki czemu krzesła wciąż wyglądają na nowe. Jestem przekonana, że posłużą mi one jeszcze wiele, wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że aby mieć takie krzesła to przede wszystkim nasze wnętrza również muszą być w podobnym stylu. Ja za to u siebie mam bardzo ładne krzesła do jadalni z https://dominova.com.pl/krzesla-domowe-do-jadalni i oczywiście jestem z nich bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń