sobota, 20 kwietnia 2013

Mirror, mirror on the wall....

Dzień dobry, dzień dobry, witam na wiosnę! spróbuję przemilczeć fakt, że nie odzywałam się od hohohoho - bardzo długiego czasu. Mam nadzieję, że ujdzie mi to płazem:)

Wiosna nareszcie przyszła, a z  nią nowy zapał do pracy! w tym tygodniu powstało lustro, które jest prezentem dla pewnej solenizantki. Zrobione starą, poczciwą techniką shabby chic. Chyba białe zestawienie z ciemnym przetarciem nigdy mi się nie znudzi :) Na koniec wymowny transfer :) i lustro gotowe.





A skoro mowa o lustrach, poniżej moje stare dzieło. Lutro w dębowej ramie. Uznałam,że dąb sam w sobie jest piękny więc tylko spatynowałam go lekko. 



Niestety żadne z tych luster nie zostało u mnie. Jak to mówią "szewc bez butów chodzi".

Ja tu o lustrach, a przecież powstała także mała skrzynko - ława. Idealny schowek, np. na kapcie albo inne drobiazgi. Skrzynia w kolorze ciemnej wanilii, dość wyraźnie przetarte kanty. Całość uwieńczona transferem.


Zdjęcie zostało zrobione na naszym tarasie. Widzicie wodę za balustradą na zdjęciu powyżej? tak, tak jest tuż pod nosem. Kilka dni temu rzeka wylała z koryta. 





Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu!:)


17 komentarzy:

  1. Fajnie że znowu jesteś....)))Pierwsze lustro skradło mi serducho...Cieplutkiej niedzieli...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają nowe lustra i ława, szczególnie tak jak Ulencji, pierwsze najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to wszystko cuudne :) chciałabym takie lusto dostać w prezencie a ta ławka byłaby idealna na mój balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ława sliczna,lustra urocze,dąb bielony śliczny,za oryginalnym nie przepadam.Fajne rzeczy!pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze lustro bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze lustro jest prześliczne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle uzdolniona i pełna krearywnosci jesteś! Lustro nr 1 nawet widziałam w wizji na mojej ścianie- ale dobrze, że trafiło do Ciebie!:-) a aniołek ma nogi jak moje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz do Ciebie trafiam, ale widzę, ze niespokojny duch z Ciebie. :) Tyle różności i rozmaitości przerabiasz! Ho, ho. A lustra uwielbiam, w tych cudownych ramach...
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za miłe słowa:)każdy komentarz nakręca mnie do dalszego działania;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrowienia serdeczne z Dobrych Czasów.Zapraszam w odwiedzinki,ja u Ciebie zostanę na dłużej.Pięknie tu-kolorowo i bardzo wiosennie,Twoje prace są po prostu cudowne.Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wrażeniem Twojej inwencji:) Fajny masz styl pisania:) pozdrawiam anielsko!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi sie podoba ta waniliowa lawka z transferem :)
    cieple pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń