czwartek, 23 maja 2013

Wszystko przez MAJ :)

Oj wiem, wiem, wiem nie odzywałam się długo,ale to wszystko przez maj.......... No trudno, maj jest tak pięknym, pachnącym i magicznym miesiącem, że cały swój wolny czas spędzam na dworze i delektuję się zapachem bzu, konwalii oraz widokiem kwiatów. W związku z tym nie mam czasu na nic!:) No i dodam jeszcze, że jest to urodzinowo-ślubny miesiąc:) więc tym bardziej wyjątkowy!:)
Zdaję Wam foto - relacje z naszego ogrodu i tarasu












Jak dla mnie maj mógłby trwać 12 miesięcy - nigdy dosyć:)
Serdeczności!:)




13 komentarzy:

  1. Podziwiam lawendę ! moja zawsze pada :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślubny? Witaj w klubie :) A wszyscy mi mówili, że maj bez R, ja nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą maj powinien trwać dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być cudownie tak się wylegiwać na tym tarasie. pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ten maj. Faktycznie może trwać wiecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację - maj może trwać w nieskonczoność!
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. No top super dla Ciebie ten maj....Jest to cudowny miesiąc....oczywiście jak nie leje....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Urodzinowo-ślubny? To nie dziwę się, że mógłby trwać cały rok :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie w Twoim ogrodzie :) tez kocham zapachy majowe, nie dziwie sie, ze spedzasz duzo czasu na lonie natury :)
    piekne zdjecia jak zawsze:)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń