poniedziałek, 13 czerwca 2016

fr. console


Zakochałam się w konsolach już dawno temu. Nie ze względu na ich praktyczność, a ze względu na piękno. Możecie mnie za to skarcić, ale dla mnie ważniejsze od użyteczności mebla jest jego wygląd.
Typowa baba... ;) 
Mam w galerii miejsce pod oknem, które jest stworzone dla konsolki. Właśnie jedną, zastąpiłam drugą

Pierwsza konsolka, z którą już przyszło mi się pożegnać


Jej następczyni - tym razem duuuuuuża konsola






Czasami bywa (choć rzadko), że nie mam pomysłu na mebel, muszę się trochę nagłowić w co go "ubrać". Tak z tymi konsolkami wiedziałam od razu - białe w nuty. Dlaczego konsole kojarzą mi się z nutami? kto wie, ale to chyba był dobry wybór. Teraz są lekkie i romantyczne :)

Wszystkiego dobrego na nowy tydzień:)
Serdeczności!

Ps. konsola dostępna w galerii w Złotorii przy ulicy Warszawskiej 3 oraz w  Ma Maison 

10 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, że piękna:)
    W ogóle mam takie wrażenie, że konsole są w naszych domach zdecydowanie za mało doceniane - może przez ich niezwykły klimat, który poniekąd nie pasuje do ultranowoczesnych, surowych wnętrz? W każdym razie - piękne, efektowna. Klasa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mała skradła moje serce....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta mała skradła moje serce....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z meblami tak samo,uroda nad praktycznością.Motyw nutek uwielbiam,pasuje wyjątkowo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Jak ją zobaczyłam, od razu przyszły mi na myśl te tańczące mebelki z "Pięknej i bestii"

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie urocze ;) Ja również najpierw patrzę na wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nutkowe motywy, oprócz aniołowych, to absolutny nr 1 dla mnie, więc konsolka mnie zachwyca! Uwielbiam te kształty delikatne, romantyczne i kobiece :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi ta duża się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam wczoraj na żywo jest wszystko takie piękne:) Czuję się zaczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sprawa! Taki mebel na serio dodaje wiele uroku pomieszczeniu. Konsola stanowi uzupełnienie, staje się spełnieniem końcowym marzenia w pomieszczeniu urządzonym w stylu przecudnym. Podoba mi się! Kolejna inspiracja! Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń