piątek, 30 listopada 2012

Korniki, Malwina i stara szafa ;)

Nie wiem czy była zaczarowana i przenosiła do Narni, ale stała taka zniszczona
i niechciana na strychu, to ją wzięłam. Niestety dowiedziałam się o niej zbyt późno i jedne drzwi od starej szafy zdążyły wylądować w piecu.... koronę miała jednak tak piękną, że rekompensowała wszystkie braki.
Razem z szafą w prezencie dostałam korniki. Kupiłam jakiś środek kornikobójczy, który mam nadzieję poradził sobie z intruzami. Postanowiłam, że z niekompletnej szafy bez drzwi powstanie regał. B. zamontował mi nowe półki. 



W większości dziury po kornikach zaszpachlowałam, ale zostawiłam trochę na koronie, jakoś tak mi się spodobały:)



Dobranoc!

3 komentarze:

  1. Po jakich strychach chodzisz, że znajdujesz takie graciarskie cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  2. :) sąsiedzi! na strychach starych domów jest wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń