niedziela, 19 stycznia 2014

Konsolka

Halo, halo!

Styczeń był dla mnie zawsze wyjątkowo długim i leniwym miesiącem. Ciągnął się mozolnie.......a w tym roku za sprawą Kajetana styczniowe dni uciekają mi ot tak! Dzisiaj mamy już 19 stycznia,szok! Choinka rozebrana, ozdoby świąteczne schowane i choć za oknem śnieg ja już myślę o wiośnie :) Tym bardziej, że w jednym z hipermarketów zobaczyłam prymulki....no i się rozmarzyłam:)

Kajetan, w swojej łaskawości, dał mi szansę przerobienia konsolki :) W bieli chyba wszystkie meble wyglądają pięknie...no i konsolka teraz nabrała lekkości i powabu :) 







Zanim trafi do swoich właścicieli przez jakiś czas będzie przyozdabiać nasz dom.
Jeśli szukacie czegoś co upiększy Wasze okna zapraszam tutaj

Serdeczności!:)


12 komentarzy:

  1. Hej!
    Ładna ta konsolka, a i ptaszek na niej niczego sobie... ;)
    A u mnie jak nie było śniegu, tak nie ma!
    A słowa "nuda", czy "lenistwo", są tak odległe, że prawie zapomniałam ich znaczenia... hihi! ;)
    Dni mi uciekają jak szalone! Styczeń to miesiąc kiedy zaczynają się na nowo wszelakie urodziny (wręcz jest ich zatrzęsienie!), moje również, także ciągle gonię i gonię..............
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko ! Pozdrawiam i przytulaski dla maluszka zostawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, gdzie taką znalazłaś ;)

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. mi styczeń ucieka nawet nie wiem kiedy a to dobrze bo każdy dzień zbliża nas do wiosny :)
    konsolka bardzo mi się podoba i ładnie komponuje się z lustrem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że jest dla kogoś innego :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna konsola!
    Zapraszam Cię na moje rocznicowe CANDY!
    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i urokliwa, jak wszystko co wychodzi spod Twoich łapek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie niewielkie konsolki , raczej zawsze się znajdzie dla nich miejsce . Niewielki mebel ale jaki dekoracyjny , w bieli mu bardzo ładnie .
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog :-)
    zapraszam również do mnie :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I wzajemnie. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego bloga i mam nadzieję, że nie sprzeciwisz się, bym dodał go do tworzonej przeze mnie listy najlepszych polskojęzycznych blogów dekoratorskich. Sprawdź: http://najlepszeblogidekoratorskie.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  11. Konsolka jak marzenie,dla mnie niezastąpiona w wystroju i o dziwo pożyteczna,lekko i elegancko:)jak to u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń