czwartek, 18 września 2014

Świeczniki ścienne

Halo, halo

wpadam tylko no moment, bo czeka mnie sporo pracy więc każda chwila jest teraz cenna.  Podobno jesień to czas, w którym trzeba zwolnić, zatrzymać się na chwilę, odpocząć....tylko jak skoro w głowie roi się od pomysłów???:) obym tylko nie przedobrzyła z tym swoim "muszę zrobić, w tej chwili, koniec, kropka".
W dzisiejszym poście krótko i na temat. Zrobiłam na zamówienie dwa świeczniki ścienne. Duże, porządne dekory-świeczniki. Jeden w wersji szarej, drugi w wersji białej. Który bardziej przypadł Wam do gustu? 
Uwaga! zasypuję zdjęciami!:)





















Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze:)
Serdeczności!:)


http://www.rena.pl/

18 komentarzy:

  1. Mnie osobiście szary, jest zjawiskowy:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Malwinko, chyba szary:) Ale z miłości do białego może biały?;) Najlepsze są biały i szary:) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne, chociaż ciemniejszy mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten biały z czarną świeczką ma większy pazur, ale obydwa są świetne, a Ty masz super pazur do takich tworów. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardziej podoba biały świecznik, ale trzeba przyznać, że oba robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały piękny, szary równie dopracowany, ale jednak biel to biel :) A co do zdjęć, to zresztą wiesz jak je uwielbiam, dla mnie i tak zawsze mało :) więc pstrykaj, pstrykaj i wstawiaj jak najwięcej, bo jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! Boskie są! MUSZĘ mieć chociaż coś podobnego! Ja biały oczywiście, ale ten szary też przepiękny! O nie mogę, idę podziwiać jeszcze raz..i jeszcze raz...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty trudne pytania zadajesz! Oba piękne, nie umiem się zdecydować. ;)
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Szary nieziemsko piękny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak tak, też mi się szary podoba...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo romantyczne! Muszą tworzyć niesamowity klimat! Aż nie mogę się zdecydować, który z nich bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. oba są piękne:)).....właśnie znalazłam dwa fronty z dekorami i jestem w trakcie odnawiania i teraz będę dumać..szary czy biały:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. O wow!Jak bum cyk, kiedyś zrobisz mi takie, chyba że się wezmę za siebie i ruszę z czymś kreatywnie. Chodziłam za czymś takim jakiś czas temu.Wspaniałe wykonanie, jeśli chodzi o mnie to idą łeb w łeb, ale biały chyba bardziej na prowadzeniu:) Masz talent, na prawdę. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi sie bardzo podobaja takie rzeczy. Ostatnio znalazłam nawet świecznik-wazon do powieszenia na ścianie. poza tym lubie też kwietniki ścienne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwe cudeńko! Gdzie wyszukane?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie umialabym sie zdecydowac, oba sa swietne!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna dekoracja, bardzo podobają mi się takie oryginalne akcenty. Niedawno remontowałam salon i postanowiłam, że do centralnej ściany zamontuję trójwymiarowe panele ścienne, które podpatrzyłam kiedyś u koleżanki. Wczoraj złożyłam już nawet zamówienie!

    OdpowiedzUsuń