niedziela, 2 lutego 2014

Jesionowa piękność

Dzień dobry!

Nie mogłam się doczekać tego posta, a wszystko za sprawą nowego mebla. Trafiłam na prawdziwy skarb - otwarty kredens. Serca skradły moje serce:) Mebel wykonany w całości z drewna jesionowego i też w takim kolorze był gdy go kupiłam. Teraz jest w bieli i wygląda przeuroczo:)








Transformacja trochę trwała, a zaznaczę że wszelkie prace nie są łatwe z takim maluszkiem jak Kajetan. Na szczęście dziadkowie przyszli z pomocą i chętnie zajęli się Kajtem, a ja mogłam pomału kończyć kredens. Oczywiście, czas który zyskałam na stylizację mebla okupiłam absolutnym rozpasaniem Kajetana....no ale mogłam się tego spodziewać:) 

Kredens oczywiście idealnie pasuje do kuchni czy jadalni,ale zarówno nasza kuchnia jak i jadalnia są już zapełnione. Wstawiłabym go do dużej łazienki...gdybym tylko taką miała. Niestety mamy małe łazieneczki i nie ma w nich miejsca na kredens.  Myślę, że świetnie wyglądałby również w pokoju małej księżniczki. Kajt małą księżniczką nie jest i choć dla mnie jest małym księciem to jednak oszczędzę mu kredensu z sercami. Tak więc szukamy nowego właściciela dla tej jesionowej perełki.





A! no i jeszcze moja perełka...w buntowniczym wydaniu :)



Serdeczności!!!


24 komentarze:

  1. O, widzę że coś nas łączy.Dobrze wiem jak to jest ścierać i szlifować z maluchem pod opieką:)Tym bardziej podziwiam, a kredens jak z moich marzeń.Właśnie takie z "panelowymi" wstawkami mi się podobają.Pozdrawiam i chętnie będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże!! Oboje są cudowni! Tj. kredens i Kajetan! ;)
    A ile musi zapłacić przyszły właściciel za taki piękny kredens??? ;)
    Jest idealny do kuchni, a czy w salonie dobrze by wyglądał hmmm...?

    Pozdrowionka
    Asica

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piekny kredens!!! Cudo! :-D

    Synus wyglada na zadowolonego :-) Sliczny okruszek :-)

    Pozdrawiam i zycze milego niedzielnego popoludnia :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny:) gdybym miała gdzie wstawić, kupiłabym mojej małej Księżniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, cudny i moje ulubione serca - u nas też wszędzie po domu się walają. Jesteś superwoman - mały bobas, super figura i jeszcze te mega zdolności w ręku - nie wiem skąd bierzesz na to wszystko siły- ale wielkie chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem kredensu i Kajetana oczywiście.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam cieplutko :)
    Kredens wyglada uroczo, z reszta jak wszystkie poprzednie mebele.
    Ja poczulam w koncu wene i po woli zaczynam malowanie mebli w moim mieszkaniu, ktore az o to prosza ;)
    A Kajetan to juz calkiem spora chlopczyk ! :) slodki!
    pozdrawiam,
    Agnieszka.

    ps. zapraszam do mnie. http://shabbychicagnieszki.blogspot.com/2014/02/baldachim-dla-ksiezniczki-i-materac-na.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kredens Malwinko,a Kajetan! jak ta lala:)absolutnie uwielbiam takie otwarte wersje-mebli oczywiście,w bieli jest lekki i uniwersalny,nie wiem jak,ale gdzieś bym wcisnęła takie cudo,gdyby stanęło na mojej drodze:)pozdrawiam całą rodzinkę,zapraszam też do głosowania na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, Ależ piękny jest ten romantyczny kredens. Świetna robota !
    Gratuluję wspaniałego synka i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kredens naprawdę wyjątkowy, u mnie się nie zmieści za żadne skarby, chyba, że wybiłabym ścianę na klatkę schodową, trochę pokój powiększyła i wtedy... ..Nie, to już by była przesada;) Kajetan-małe-wielkie cudo:) Pozdrawiam!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Kredensik wyszedł cudnie:)
    A mały książe w buntowniczym wydaniu-przeuroczy:)))
    Pozdrawiam ciepło- Dorota:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natrafiłaś naprawdę na wyjątkowy kredens- wygląda rewelacyjnie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie meble:) Nic tak do domu nie pasuje jak kredens...Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Kredens jak z dawnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Otrzymałaś ode mnie nominację do Liebster Blog! ;) Więcej informacji w nowym poście ;)

    Pozdrawiam ciepło!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny wystrój ! bardzo ładnie tutaj u Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba Twój wystrój, ta szafeczka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi jestem Faustyna ,
    niezwykle przyjemnie czyta się twoje wpisy, zapewne odwiedze twojego bloga jeszcze nie raz, a teraz pozdrawiam oraz proponuje odwiedzić moją strone online

    OdpowiedzUsuń
  19. Kredens jest piękny. Jenak prawdą jest, że odnowione meble cieszą najbardziej i wyglądają najpiękniej.

    OdpowiedzUsuń