poniedziałek, 14 października 2013

Najmilszy sercu, cz. VI KONIEC

Halo, halo!
Dzisiaj zasypię Was zdjęciami:) Pokój Kajetana skończony. Przyjemny remont, przyznaję.
Mam nadzieję, że zarówno funkcjonalnie jak i wizualnie spełnia swoją rolę. Pokój w dużej mierze wykonany samodzielnie. Poniżej prezentuję fotki naszego dzieła:)





Część mebli w pokoju Kajetana stanowić będą moje stare meble jeszcze z pokoju  "panieńskiego" (ojoj, jak to zabrzmiało:))
Na pewno większość z Was kojarzy słynną serię mebli BRW zielona sosna RETRO. Kolekcja ta była dosyć popularna około 15 lat temu. Taka namiastka (naprawdę namiastka namiastki) mebli przecieranych. Już jako dzieciaka ciągnęło mnie w stronę shabby :) Służyły mi przez długi czas teraz w spadku przejdą dla Kajetana. 







Oczywiście, musiało znaleźć się miejsce na łóżko dla mamy i taty, coby nad spokojnym snem Kajta czuwali:)...


... i łóżeczko zakupione w Ikei


Doszyłam do niego białe falbany, takie same jak do poduchy którą zrobiłam na krzesło



Jeszcze tylko nowe oświetlenie i temat pokoiku synka jest skończony. Prawdopodobnie dzisiaj zostaną zamówione dwa kinkiety ze strony www.lampy.pl


No i rzecz, o której muszę napisać. Prezent dla Kajetana od wuja Michała.  Pierwszy wóz Kajta. Skradł mi serce do tego stopnia, że sama mam ochotę się do niego wpakować :) 
Magiczny. Nie przesadzam. Zresztą sami oceńcie. 





Właśnie robię kolejną rzecz dla Kajta.....tylko nie wiem czy zdążę :)




Serdeczności!

13 komentarzy:

  1. Super wszystko ze sobą współgra. Czekam zatem z niecierpliwością, aż osobiście poznam Kajta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne łóżeczko i wózek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedne z najwspanialszych moich wspomnień:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatny, jasny, przytulny pokoik. W sam raz dla dzidziusia :) Świetne meble, wózek po prostu odjazdowy :)))
    Pozdrawiam-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wyglądają te meble. Taki starodawny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przywróciłaś wspomnienia z przed lat.....Pa.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój tak cudny, że chętnie bym trochę w nim pomieszkała:) Pozdrowienia dla was i wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny pokoik dla malenkiego :)
    wszystko wyglada dopieszczone i ze smaczkiem!
    A wozek skradl rowniez moje serce ;)

    pozdrawiam cieplutko, dziekuje za emaila z poradami dot. witryny.

    Szczesliwego rozwiazania :) 3mam kciuki :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracy co niemiara, ale efekty piękne. :)
    A wóz, toż to katreta! ;))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko gotowe, to trzymam kciuki za dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wszystko skończone, życzę szczęśliwego rozwiązania. A wózek bombowy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wózek rewelacja ja swoich chłopców woziłam podobnym - jak ten czas szybko mija i moda powraca:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kajtuś będzie miał piękny pokoik i chyba najbardziej wypasioną "furę" w okolicy :)

    OdpowiedzUsuń