piątek, 25 lipca 2014

Moja komoda

Halo, halo:)
spojrzałam w kalendarz.....o rety to już końcówka lipca! nie wiem kiedy minęła połowa wakacji....jak mawiał mój promotor "nic tak szybko nie ucieka jak czas". A czasu ciągle brak, doba mogłaby trwać dłużej....
No ale do rzeczy. Wspólny wyjazd wakacyjny wciąż przed nami, dlatego relaksuję się na swój sposób. Nareszcie zrobiłam coś dla naszego domu - komodę pod telewizor. Uwierzcie, ten kto mnie zna wie, że nie jestem typem chwalipięty i raczej nieśmiało podchodzę do swoich przeróbek.....ale tym razem skromność odłożę na bok ;) bo komoda wyszła genialnie! Na pierwszy rzut oka typowe białe shabby.....ale blat! blat jest teraz obłędny brązowo-szary!:)













Oczywiści zdjęć "przed" nie zrobiłam.....bo, jak twierdzi moja mama (i z całą pewnością ma racje),  jestem kąpana w gorącej wodzie i jak już to już:) 

W komplecie do komody mamy jeszcze kredens, być może w najbliższym czasie rozprawię się i z nim:) i tym razem nie zapomnę o zdjęciu "przed".

Serdeczności!


http://dragonfly24.com.pl/



17 komentarzy:

  1. Wow, wyszedł piękny mebel! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mebel jest boski! Taki cudny, że nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow,wow,wow....fenomenlanie wygląda ten mebel.....a blat -jest jak wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło bosko!Nic dodać nic ując.Brawo, wspaniała robota:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo uroczy - i widać ogrom pracy jaki wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace zrobiły na mnie ogromne wrażenie, cieszę się, że tu dotarłam w poszukiwaniu pokrewnych dusz. Będę zaglądać, podglądać i się uczyć, jeśli pozwolisz (czy to są farby kredowe?) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo proszę skromność zawsze odkładać na bok! :)) Wyszła cudna, pięknia i wspaniała! Ach i och! Po prostu słów brak!
    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę masz się czym chwalić , cały mebel jest boski a blat zrobiłaś do niego idealny ! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne! mi najbardziej podobają się te ornamenty:) I biały kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie piękna. Nic dodać,nic ująć. I blat komponuje się super!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta Twoja komoda! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna robota! Proszę o aplauz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jeny rzeczywiscie majstersztyk! Masz teraz idealna szafke :)
    Blat chyle czola, nie wiem jak to zrobilas ale jest bajecznie.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna robota -wielki szacun. Czy mogę spytać się jakich farb używasz?
    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość wygląda wspaniale, cudownie mieć tak stylowe dodatki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zazdroszczę Ci tej komody. Cudo, boska i fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń