czwartek, 13 czerwca 2013

Home sweet home


Witam serdecznie po dłuższej przerwie! Dzisiaj będzie o drzwiach, starych i zniszczonych.... czekały, czekały i się doczekały! Dostały drugie życie :) Mam nadzieję, że trochę rozświetliły wnętrze. Pobielone, przetarte + delikatny transfer. Wymieniłam również klamkę, zakupioną w moim ulubionym sklepie internetowym z akcesoriami do drzwi i okien http://www.salon-klamek.pl 
Posiadają ogromny wybór w super cenach. O ho ho, jaka reklama:)


Tym razem wybrałam klamkę Toulouse, która wygląda tak













Mam teraz znacznie więcej wolnego czasu i mam nadzieję bywać tu częściej:)

Serdeczności!!!






7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie , że znowu jesteś...Fajnie wyszły...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i fajną klamkę dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda :)...Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne są,jak ja bym chciała umieć tak "odnawiać" meble :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe drzwi. Podobają mi się bardzo. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie i stylowo prezentują się twoje stare-nowe drzwi :))

    OdpowiedzUsuń