czwartek, 16 marca 2017

F.

Halo, halo Kochani!

Dzisiaj z innej bajki.....chciałam się podzielić radością przeogromną :))))
Od tygodnia jest już z nami córa wyczekiwana:)
Poznajcie się proszę...
Oto Florentynka :)

 Kajetan niczym kwoka na grzędzie nie odstępuje Florci na krok :)

Serdeczności moi Drodzy!!!
Niebawem wrócę :)




PsKochani, miesięcznik Moje Mieszkanie, na którego łamach mogłam gościć we wrześniu 2016, organizuje konkurs na Kobietę z pasją 2016. Cieszę się bardzo, że mogę brać w nim udział. Głosować można tutaj
 Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie oddać na mnie swój głos.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję:) Śliczna dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Bardzo się cieszę, że jest już z Wami panna F. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny skarb....Gratulacje ...Głos oddany...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję gorąco i życzę wspaniałych chwil z maleńką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie Ci gratuluje ! I córci i nominacji do Kobiety z Pasją :)
    Mam nadzieję, ze będziesz na gali i będziemy miały okazję się spotkać:) Chociaż nie wiem,czy Ci się to uda z małym dzidziusiem...Słodkie maleństwo :) Trzymajcie się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę Wam zdrówka dziewczyny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!!! Jaka śliczna:) Piękne imię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. GRATULUJĘ tego Małego ale bardzo dużego szczęścia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń