wtorek, 4 października 2016

Jesień w Ma Maison

Halo, halo

ok, już kilkakrotnie deklarowałam że lubię jesień - wyjątkami są takie dni jak wczoraj - deszcz, deszcz, cały dzień deszcz.... Pod koniec jesieni tęsknię do śnieżnej zimy, w okolicach lutego marzę o wiośnie, a blisko wakacji chcę już tylko upalnych dni! wiadomo, że kobieta zmienną jest:)
Dzisiaj na szczęście świeci już słońce i mam kilka zdjęć z jesiennego ogrodu przy galeryjce










W galerii jest kilka nowych mebli, między innymi bardzo romantyczna komódka







Są też nowe krzesła, stół, stoliki....ale to zostawię na później :)

Serdeczności!!!

16 komentarzy:

  1. oooj bardzo romantyczny :) przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wkomponowane napisy. Świetnie dynie, sama wyhodowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam dość zimna i marzę o lecie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesień dziś okropna ale u Ciebie są genialne akcenty także od razu mi się lepiej na sercu zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w wydaniu jak na zdjęciach jesień jest piękna...

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z poprzedniczką Jowi :) w takim wydaniu jest naprawdę wspaniała, pełna uroku :) dziś mimo, że chłodno to słoneczko tak pięknie rozwesela cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Romantyczna dusza z Ciebie, która przeplata się sielskością...miły obrazek, który tak bardzo kocham i mam cały czas sentyment...a mebel piękny...zresztą wszystko co znosisz do swojej galeryjki ma duszę i klimat...
    Buziaki
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło. Romantycznie i stylowo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super .....Szkoda , że tak daleko....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą porę roku :) Jest bardzo melancholijnie! Wyjątkowo ciekawy blog, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, dzięki za podzielenie się swoimi pomysłami :) Ja niedawno zdecydowałam się na kupno magazynu - zainstalowałam w nim wielopoziomowe systemy magazynowe i aktualnie wynajmuję przestrzeń wielu osobom.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny klimat. Kojarzy mi z domem mojej babci. Niestety ostatnio nie może chodzić i żeby było jej wygodniej siedzieć w ogródku w tym polskim sklepie kupiłam jej specjalny chodzik. Teraz może spokojnie spacerować po ogrodzie czy wiosce.

    OdpowiedzUsuń