poniedziałek, 15 lutego 2016

white & blue

Kochani,
czy ja ostatnio wspominałam, że tęsknie za słońcem? Tak tęsknię, że próbuję sobie to słońce namalować i poczuć przez moment. Tonący brzytwy się chwyta, a  w moim przypadku pędzla. Właśnie skończyłam niewielką szafeczkę, która na myśl  przywodzi mi gorącą Grecję, słoneczne Santorini :) 






Jak się nie ma co się lubi.....to trzeba sobie zmalować:) Każdy ma swoje Santorini ;)

W ostatnim facebookowym konkursie, mój świecznik wygrała Monika. Właśnie dostałam od zwyciężczyni zdjęcie, na którym widać jak świecznik prezentuje się w Jej domu.



Moniko, jak dla mnie też bomba ;)!


Serdeczności!!!

5 komentarzy:

  1. Ciekawy miałaś pomysł na szafeczkę. Ślicznie i niebanalnie prezentuje się w tej kolorystyce:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie połączyłaś kolory! Bardzo mi się spodobała Twoja szafeczka, idę dalej oglądać! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafka super , a świecznik prezentuje się rewelacyjnie ! Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy czekamy na słońce, ale dzisiaj pogoda pokazuję, że wiosna się zbliża wielkimi krokami :) Natomiast szafeczka w Twoim wykonaniu bardzo ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, wygląda bardzo gustownie :)

    OdpowiedzUsuń