piątek, 14 października 2016

Drodzy Klienci!

Przyszła pora na ten post...temat spłynął na mnie ot tak! napędziła go sytuacja. Napędziła. Właściwie nie napędziła, bo powinnam napisać o tym już dużo, dużo wcześniej. Jestem jednak cały czas tak zaabsorbowana galerią, meblami że zapomniałam po co to .... a właściwie dla kogo to wszystko. Nie tylko dla mnie. Dzięki swojej pasji, a teraz już także (jak sądzę ) profesji poznałam tylu wspaniałych ludzi,że nie  sposób ich wymienić. Moi Klienci.
 Niektórzy wpadają na chwilę, niektórzy zostają dłużej, a są i tacy którzy zostają na zawsze:) Niektórzy stają się przyjaciółmi, albo przynajmniej dobrymi znajomymi. Czasami wpadają niezapowiedziani późno wieczorem z wielką tartą agrestową :) Czasami są moimi doradcami (biała czy szara?). Czasami jest to mama z córką, przy których czujesz się jak z rodziną, czasami młode małżeństwo które właśnie wije swoje gniazdo, czasami żona która próbuje przekonać męża do kolejnej komody, a mąż kupi bo najbardziej kocha...nie tę komodę,ale uśmiech żony....
Wiecie, przez cały okres swojej działalności nie miałam żadnej przykrej sytuacji z osobami, które brały moje meble czy dodatki (nie licząc jednego zwrotu z powodu uszkodzenia przez firmę kurierską)...Chyba jestem szczęściarą, skoro trafiam na takich ludzi. Wrażliwych, otwartych na piękno. Ostatnio przysłuchiwałam się rozmowie małżeństwa, które zajrzało do mojej galerii, mąż powiedział "Elu te meble są piękne bo robione z pasją":) Zamarłam. Serce mi się śmiało. Zostali.
Mam szczęście.








Dziękuję Wam Kochani!


7 komentarzy:

  1. Komoda jest cudowna:))
    Jak najwięcej Takich fantastycznych osób
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że robisz to co lubiasz. Znam to fantastyczne uczucie gdy daje się drugie życie mebelkom :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak możesz mieć zwroty, albo jak się mają nie podobać jak są z PASJĄ robione :) Komoda piękna jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota - powiem krótko.
    Pozdrawiam:

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace którą wykonujemy z sercem i pasją mają szczególną energie, co czują i widzą Malwinko twoi klienci. Wspaniale się rozwijasz, aż miło popatrzeć. Spełnienia marzeń i samych sukcesów Ci życzę kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najszczęśliwsi ludzie to tacy, których pasja i hobby staje się pracą.

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko jaka piękna! idealna naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń